Постинг
14.05.2013 19:21 -
ремонт на автоклиматик на хюндай гетц
след първоначален оглед на системата установяваме , че има теч на фреон и ако го заредим ще изтърве за ден -два. След по задълбочена диагностика на авто климатичната система на колата намерихме проблема , а той е в компресора . Проверката се прави с нагнетяване на филтриран въздух в системата на работно налягане от 17-20 атмосфери . Забелязахме ,че компресора изтървава нагнетеното налягане и започнахме разглобяване и ремонт на дефектиралата част. Компресора на автоклиматик -а се демонтира и след това се разглабя , за да се сменят гарнитурите , о -пръстени и осевия уплътните (семеринг). Заменят се с нови , почиства се преди това , като сме го свалили направо сменяме и лагера . Пълниме с масло и по обратния ред в автомобила . Там отново се прави тест за херметизация . След проверката се вакуумира , за да се изтегли въздуха и влагата от системата . Пак проверка и след това е зареждането с фреон R134a и тест на системата. След около 5-10 мин. работа на климатичната система имаме оптимално постигната температура за комфорт на пътниците в автомобила . Така вече имаме работещ автоклиматик .


Тагове:
Няма коментари
Търсене
За този блог

Гласове: 2